Nikdo už si Vaše výrobky nezamění s konkurencí. To byl vždy Váš velký problém. Nabízíte kvalitu, ale občas prostě zákazníci netušili, že i tento dokonalý produkt pochází od Vás. Všechny Vaše výrobky musí být snadno identifikovatelné. Každý prostě musí okamžitě vědět, že tento skvělý produkt pochází z tuzemska a vyrobila ho právě Vaše společnost. Prozatím to byl hodně velký problém. Najali jste si však marketingového specialistu, který se již postará, aby se i u Vás ve společnosti začal dělat kvalitní marketing. Propagaci není vhodné podceňovat.
Předpokladem úspěchu je odlišení se od ostatních
Je Vám to jasné. I ve Vašem oboru je na každém rohu konkurence a člověk se musí doopravdy hodně otáčet, aby udržel krok s těmi nejlepšími. Vám se to začíná celkem slušně dařit hlavně díky nové marketingové kampani. Jeden specialista zmapoval situaci ve Vaší společnosti a navrhl několik skvělých opatření. Chybělo Vám třeba originální firemní logo. Nikdy by Vás nenapadlo, že absence tohoto prvku mohla mít tak fatální následky na Váš úspěch. Naštěstí je už nyní vše v pořádku a Vaše výrobky už je možné velmi snadno odlišit od konkurence.