Provozujete vy nebo vaši blízcí školicí centrum a chcete rozdávat vašim klientům hodnotné dárky? Takových propagačních předmětů je celá řada, například osušky a ručníky, deštníky, čepice, trička, ovšem my bychom vám rádi nyní představili další výrobek, který by mohl být vhodným adeptem pro tyto účely – reklamní polokošile. Jestliže zvolíte vhodnou barvu a velikost, potěšíte tím nejednoho klienta na školení.

muž v polokošili

Příjemný materiálreklamní polokošile se vyrábí převážně z bavlny, případně z polyesteru a mohou obsahovat příměs elastanu. Záleží na vás, čemu dáváte přednost, ovšem chcete-li dát přednost čistě přírodnímu řešení, bavlna bude pro vás naprosto ideální. Polokošile doporučujeme nosit volnější, abyste se v nich necítili příliš sevření, upnuté oblečení přímo na tělo mohou dráždit nervová vlákna a vy se nebudete cítit dostatečně volní a svobodní.

zelená polokošile

Všední i sváteční příležitosti – velkou předností polokošil je jejich univerzálnost. Můžete je nosit pro všední i sváteční příležitosti po celý rok, hodí se pro volný čas a sport, procházky městem, návštěvu obchodních center nebo jízdu na kole a současně si je můžete vzít na sebe do zaměstnání nebo do školy. Poslouží stejně dobře jak v kanceláři, tak i na montážní lince. Je to vlastně takový oděv do práce, ke studiu i pro volnočasové aktivity.

Reklamní potisk – polokošili můžete obdařit potiskem, ovšem vyplatí se být v tomto směru střídmější, protože je to přece jen svátečnější oblečení, než obyčejné tričko. Vzhledem k tomu, že si tento kus oblečení můžete brát na sebe i na různé oslavy a další společenské události, je vhodnější potisk vnímat rezervovaně například v podobě drobného loga na prsou. K polokošili se příliš nehodí velké obrázky na záda, tučné reklamní nápisy a texty anebo dokonce rádoby vtipné potisky na téma sexu, drahých aut, alkoholu a různých forem destrukce.


Provozujete vy nebo vaši blízcí školicí centrum a chcete rozdávat vašim klientům hodnotné dárky? Takových propagačních předmětů je celá řada, například osušky a ručníky, deštníky, čepice, trička, ovšem my bychom vám rádi nyní představili další výrobek, který by mohl být vhodným adeptem pro tyto účely – reklamní polokošile. Jestliže zvolíte vhodnou barvu a velikost, potěšíte tím nejednoho klienta na školení.

muž v polokošili

Příjemný materiálreklamní polokošile se vyrábí převážně z bavlny, případně z polyesteru a mohou obsahovat příměs elastanu. Záleží na vás, čemu dáváte přednost, ovšem chcete-li dát přednost čistě přírodnímu řešení, bavlna bude pro vás naprosto ideální. Polokošile doporučujeme nosit volnější, abyste se v nich necítili příliš sevření, upnuté oblečení přímo na tělo mohou dráždit nervová vlákna a vy se nebudete cítit dostatečně volní a svobodní.

zelená polokošile

Všední i sváteční příležitosti – velkou předností polokošil je jejich univerzálnost. Můžete je nosit pro všední i sváteční příležitosti po celý rok, hodí se pro volný čas a sport, procházky městem, návštěvu obchodních center nebo jízdu na kole a současně si je můžete vzít na sebe do zaměstnání nebo do školy. Poslouží stejně dobře jak v kanceláři, tak i na montážní lince. Je to vlastně takový oděv do práce, ke studiu i pro volnočasové aktivity.

Reklamní potisk – polokošili můžete obdařit potiskem, ovšem vyplatí se být v tomto směru střídmější, protože je to přece jen svátečnější oblečení, než obyčejné tričko. Vzhledem k tomu, že si tento kus oblečení můžete brát na sebe i na různé oslavy a další společenské události, je vhodnější potisk vnímat rezervovaně například v podobě drobného loga na prsou. K polokošili se příliš nehodí velké obrázky na záda, tučné reklamní nápisy a texty anebo dokonce rádoby vtipné potisky na téma sexu, drahých aut, alkoholu a různých forem destrukce.